• (Android) Formula Car Racing: Car Games سکه های بی نهایت را کد می کند

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Formula Car Racing: Car Games ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Formula Car Racing: Car Games IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ سکه های بی نهایت را کد می کند ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Formula Car Racing: Car Games 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    این بسیار خوب است من به من 4 ستاره می دهم زیرا هیچ رقیبی ندارد

    خوب نیست، تبلیغات زیاد است

    بازی خوب و آسانی هستش بیشتر برای سنین‌زیر پانزده سال بنظرمیرسه که ساخته شده باشد

    عالییییییییی

    بازیش بده

    بد نیست اما گرافیک باید بهبود یابد اما من آن را دوست دارم

    خوبه ولی تکراری میشه

    این بازی خوبه

    این بازی OP است اما تاخیر زیادی دارد

    کاش کمی بزرگتر از این جاده بود. گرافیکش واقعا خوب نبود وقتی بازی را شروع کردم اولین چیزی که دیدم افزودنی بود. حدود 100 مورد اضافه شد. هنگامی که اضافه شروع می شود علاقه بازی می رود. بعدش بازی رو عوض میکنم پس من از بازی خوشم نمیاد

    Formula Car Racing: Car Games Strategie oue

    مامانتو گایدن

    وحشتناک است زیرا هاله ندارد اما زباله هایش را دارد زیرا گرافیک ضعیف است

    نه خوشم نیومد بلذا بکه خوب نبود

    Braindom 2: Brain Teaser Games Besedne igre mtb

    این یک بازی بسیار بد است که اصلا زیبا نیست

    این فرمول جدید بازی مسابقه اتومبیل رانی است که مسیرهای پیچیده مختلفی برای تکمیل سفر مسابقه ای شما وجود دارد

    بعد از سطح 50، نمی توانم این بازی را انجام دهم. مسابقه فعال می شود اما خالی می ماند.

    بازی مسابقه اتومبیل رانی فرمول این بازی را به شدت توصیه می کند اما دارای برخی اشکالات و مشکلات است. من عاشق این بازی هستم.

    خیلی عالی هست ۵ ستاره هم کمشه

    متوسطت

    Formula Car Racing: Car Games Estrategia gxzq

    عجب بازی ماشین سواری جالبی من هر چند ساعت یکبار آن را بازی می کنم و هنوز هم هیجان دارم. بازی بسیار آسان و راحت است.

    بازی رودالدکردم خ زشت بددو.

    در سطح 17 مشکل وجود دارد. چالش این است که مجموع 12 CP (نقطه چک) را تکمیل کنم، اما زمانی که من 6 CP را تکمیل می کنم، cp محاسبه نمی شود. همانطور که فکر می کنم سطح 17 را تا 10 تایما بازی کردم اما cp محاسبه نمی شود. آیا می توانید آن را حل کنید... در غیر این صورت بازی ossum است.. گرافیکش خوب است... همین را می خواستم بگویم.

    بازی بدی نیست کنترلش خوبه

    برنامه خوب است اما برای باز کردن سطح 18 مثل این است که باید بازی را بخرم

    این بهترین بازی است

    بازی خوبیه عالییییی خوب ولی اون یک ستاررو کم کردم به خواطر کیفیت بدش لطفا ممنون از سازنده این بازی

    عالی عالی بهترین بازی در دنیا

    من گران ترین ماشین ها را خریدم اما سرعت آن همچنان ثابت بود

    خوبه ولی نصب نکنید چون نت حروم کنه

    ریدم توش چرا نمیشه ماشین خرید

    عالییی

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :